sobota 26. mája 2018

SVADOBNÉ ŠATY

RACHEL HAUCK

Obsah:

   Štyri ženy,štyri obdobia, štyri životné situácie, jedny svadobné šaty. Áno, tento jedinečný prvok spája štyri výnimočné ženy. Rovnako ako Emily, Mary Grace a Hillary, ani Charlotte k nim neprišla celkom obyčajným spôsobom.Napriek tomu, že vlastní moderný svadobný salón a za mesiac sa ide vydávať, stále si nevie svoje svadobné šaty vybrať a aj s ostatnými prípravami sa mešká.Čo sa deje? Kde je problém? Ona aj jej budúci manžel Tim cítia, že niečo nie je tak ako má byť. Všetky zlé predtuchy sa naplnia, keď Tim Charlotte oznamuje, že na svadbu nie je ešte pripravený. Smútok a sklamanie odbúrava pátraním po bývalej majiteľke záhadných svadobných šiat, ktoré našla v zvarenom kufry, vydraženom za 1000 dolárov. Zisťuje, že ich príbeh je ešte zamotanejší ako sa zdá, nakoľko svoj výnimočný deň si v nich užívali už tri ženy. Ale ako je možné, že všetkým šaty presne sedeli? Bude to Charlotte, kto si šaty najbližšie oblečie???

"Zdá sa mi, Charlotte, že by si chcela dokonalú lásku. Takú, ktorá nerozhádže srdce, z ktorej nebudeš mať strach. Môžem ti povedať, že taká láska neexistuje."







Môj názor:

    Musím sa priznať, že knižka "Svadobné šaty" na mňa od začiatku pôsobila ako magnet a veľmi som sa na ňu tešila. Príbeh bol zaujímavý, dobre premyslený a perfektne zakončený. Síce tak, že to celý čas čakáte a je vám to viac-menej jasné, ale vôbec vám to neprekáža. Kniha je založená na dvoch dejových líniách. Jednu z nich tvorí príbeh súčasnej majiteľky svadobného salóna, Charlotte, a druhú osud nezvyčajnej ženy Emily z roku 1912. Zo začiatku nemajú spolu vôbec nič spoločné, no postupne sa všetko pekne prepojí. Viem, že nie všetkým vyhovuje, keď sa deje takto striedajú. Mne to neprekáža, ale vie dosť naštvať, keď už v napätí čakáte, čo sa stane a nová kapitola je venovaná druhej osobe. To naozaj poteší.
   Myslím, že toto bola prvá kniha, čo som od Rachel Hauck čítala. Jej štýl mi vyhovoval, bol ľahký, kniha sa čítala dobre a rýchlo. Od začiatku som si Charlotte aj Emily obľúbila. Patria k tým typom postáv, čo sa vám hneď dostanú pod kožu. Veľmi sa mi zapáčil záhadný týpek vo fialovom. Ak sa knihu rozhodnete prečítať, určite si ho všimnite, je dosť dôležitý 😉.
   Román je kresťanský ladený. Svadobné šaty v ňom symbolizujú evanjelium, ktoré je nemenné a sadne každému... rovnako ako už naše spomínané... SVADOBNÉ ŠATY.

Tak ako som v minulom článku sľúbila, dnes už o niečom veselšom. Dúfam, že aj táto recenzia sa Vám páčila a namotivovala Vás. Naozaj by som knihu zaradila medzi jednu z najlepších, čo som tento rok čítala. Užívajte si krásne jarné dni a určite neváhajte napísať, čo si o tejto knihe myslíte, alebo čo práve čítate.


LuLa

2 komentáre:

  1. Veľmi ti závidím, že si už mala tú možnosť si tento titul prečítať :) Ja po ňom pokukujem od tej doby, čo vyšiel avšak nie a nie sa k nemu dostať, no dúfam, že svoju chybu čím skôr napravím...tak sa na ten príbeh tešííím! ^.^
    Momentálne čítam Spútaní časom od Martina Repu. Zatiaľ som len na prvých stránkach, takže nemôžem posúdiť, avšak je to napísané skvelo, tak som zvedavá, čo si autor pre svojich čitateľov pripravil...
    Prajem ti krásny deň!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Áno. Román je super. Keď budeš môcť určite si prečítaj. Je to toršíčku iné ako Riversová, také menej drsné, povedala by som. Mohlo by sa ti to páčiť:-)

    OdpovedaťOdstrániť

More, more, všade samé more... alebo... (Kým prišla búrka-Tami Oldhamová Ashcraftová a Susea McGearhartová) počet strán : 226    ...